ONLINE

Thursday, January 1, 2015

Tahun baru 2015

Sempena tahun baru ni aku telah menukar background blog aku...kohkohkoh

tahun baru kali ni nampaknya mungkin agak berbeza dengan tahun2 lain sebab umur aku akan menginjak ke 26...adakah kau mengerti apa yg ku rasakan??? dah nak 26 derrrr...lagi 4 tahun je nak masuk 30...aku macam tak perasan bila masa aku berumur 22,23,24...alih2 je dah nak 26...kohkohkoh *dasar manusia tak sedar diri ni*

papepun selamat menjalani lembaran baru untuk tahun masihi ni...biarkan luka lama sembuh, belajar daripada yang lepas...apa yang lebih penting adalah SEKARANG!

untuk yang putus cinta tahun lepas, sudah sudahlah tu...jangan harapkan kebahagiaan pada manusia, haraplah pada Yang Esa....apa yang kita mampu lakukan adalah MEMBERI kebahagiaan kepada orang lain...kadang bila kita terlalu berharap pada orang, kita pula terseksa, lebih baik kita yang buat orang bahagia, inshaAllah kita akan bahagia juga...dengar ni ye adik2, pesanan kak sarah ko yg dah nak 26 tahun ni...hahaha

untuk yang kurang mencapai target tu, pun sudah sudahlah...masing2 ada rezeki masing2...tak tahun lepas, mungkin tahun ni...kita muhasabah balik lah, usaha kita tu dah cukup ke? mungkin tak cukup? so tahun ni usaha lebih sikit...inshaAllah

rakyat bumi selalunya akan bercerita tentang azam bila tiba tahun baru kan? kak sarah (terus rasa nak bahasakan diri ni akak sbb umur dah lebih 25) punya azam cuma ingin jalani hidup ini sebaik mungkin...tu je la...lebih2 tu rahsia la...kohkohkoh

sudah cukup cukup sudah~~ cukup sampai di sini saja~~~ eh ternyanyi pulak...eh eh ehhhhhhh

ok la tu je byeeeee

senyum selalu! :)

No comments: